Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 13 maja 2012

Lewe prawo (14)


   Kolejne dwa kawałki z mojego bloga, w którym dokumentuję m.in. radosną twórczość tzw. wymiaru sprawiedliwości.

FREUD SIĘ KŁANIA

   Miałem to dyskretnie przemilczeć, ale diabeł mnie podkusił i...

   W pisemnym uzasadnieniu wyroku Sądu Okręgowego we Wrocławiu z 29.04.2009 przeczytałem z pewną nieśmiałością, że należne świadczenie przedemerytalne przyznał mi 27.04.2007 "Sąd Okresowy". To przejęzyczenie jest o tyle znamienne, że w moich procesach cywilnych przeciwko Zakładowi Ubezpieczeń Społecznych orzekały niemal same kobiety (z jednym wyjątkiem).

   Jeśli "okresowy" zamiast "okręgowy" uznać za pomyłkę freudowską, byłoby to jakieś wytłumaczenie meandrów rozumowania większości pań strojnych w togi i łańcuchy z orłem w koronie. W każdym razie mój ograniczony biologicznie chłopski łeb czegoś tu nie ogarnia…

SO - JAK SĄD OSTATECZNY

(ALBO SĄD OKRESOWY)

   Platforma Obywatelska, Prawo i Sprawiedliwość - to brzmi dumnie. Ludziska jednak wiedzą swoje i w zależności od osobistych poglądów politycznych rozszyfrowują skróty obu przewodnich sił narodu po swojemu, np. Partia Oszustów bądź Pinokio i Spółka (wredniejszych interpretacji poszukajcie sobie w internecie).

   Czytelnicy tego bloga wiedzą, że mnie z kolei niemal wszystko kojarzy się z Sądem Okręgowym we Wrocławiu. Przy czym jest to zboczenie kompletnie aseksualne i wielce nabożne, nakazujące myśleć o owej siedzibie trzeciej władzy jak o doczesnym Sądzie Ostatecznym - prawej i sprawiedliwej platformie kontaktu obywatela z absolutem.

   Niech mi więc będzie odpuszczony grzech głupkowatej uciechy z naruszenia powagi tego boskiego urzędu przez jeden z kobiecych składów orzekających SO, który w uzasadnieniu prawomocnego wyroku w sprawie moich roszczeń finansowych wobec ZUS pozwolił sobie nazwać siebie "Sądem Okresowym". Co byście o mnie, drogie panie, pomyślały przynajmniej raz w miesiącu, gdybym to ja, kawał samca (by nie samookreślić się dosadniej), wymyślił coś tak nieszarmanckiego?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz