Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 8 listopada 2012

Lewe prawo (227)


WLEPKI

  Co mnie rozweseliło 7.11.2012 akurat przed wejściem na cmentarz Osobowicki we Wrocławiu, gdziem się przesiadał z autobusu na tramwaj? Parę wlepek na wiacie przystankowej.

   Na pierwszej - papier toaletowy (patrz foto) z nadrukiem winiety "Gazety Wyborczej", trafnie "Wybiórczą" zwanej.

   Na drugiej - kompilacja nazwiska premiera Donalda Tuska, hasła reklamowego Biedronki: "codziennie niskie ceny" i logo Tesco, co dało efekt w postaci nowego sloganu: "Tusko - codziennie wyższe ceny".  

   Ni z gruszki, ni z pietruszki zacząłem się zastanawiać, co ja bym wlepił na murze tutejszego cmentarza prawa, czyli na najpokaźniejszym gmachu nad fosą miejską przy Podwalu. I wymyśliłem ad hoc: "Tu jest sąd. Sprawiedliwości wstęp wzbroniony".

   Po czym momentalnie posmutniałem, stosownie do miejsca chwilowego - jeszcze jakiś czas - pobytu i listopadowej - niebezpiecznej dla Polaków - pory...
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz