Łączna liczba wyświetleń

piątek, 11 stycznia 2013

Lewe prawo (296)


PRZENIESIENIE NIEDYSCYPLINARNE

   Zapytał mnie ktoś (kto - nieistotne), dlaczego w swym blogu jedynie odnotowałem informację, udzieloną mi prawie dwa miesiące temu (dokładnie: 14.11.2012) przez wiceprezes Sądu Okręgowego we Wrocławiu - Ewę Gonczarek, że Anna Sobczak-Kolek (autorka skandalicznego wyroku z 10.06.2008 w sprawie moich roszczeń finansowych wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych) "została przeniesiona" z Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia do "Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Południe" (w rzeczywistości: do Sądu Rejonowego dla Warszawy-Pragi Północ). Przecież "przeniesienie" to jedna z pięciu kar dyscyplinarnych, jakie można wymierzyć sędziemu.

   Odpowiedziałem, że nic mi nie wiadomo o postępowaniu dyscyplinarnym wobec sędzi Sobczak-Kolek, a tym bardziej - o ukaraniu jej przeniesieniem. Ponadto przeniesienie kogokolwiek z Wrocławia nie na jakieś powiatowe zadupie, lecz do stolicy, należałoby uznać raczej za awans.

   Przypuszczam, że zmiana miejsca pracy Sobczak-Kolek ma związek tylko i wyłącznie z jej życiem prywatnym (po używanym obecnie podwójnym nazwisku wnioskuję, iż wyszła za mąż). Choćby dlatego nie mam zamiaru zaspokajać swojej i czyjejkolwiek ciekawości wyjaśnianiem przyczyny tej - wygląda na to, że dobrowolnej - przeprowadzki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz